Restauracja Florianska

Kwasy Omega 3

Off 38
Kwasy Omega 3
1 vote, 4.00 avg. rating (76% score)

Kwasy Omega 3 (7)Kwasy omega 3 są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu człowieka. Kwasy te należą  do nienasyconych kwasów tłuszczowych, które mają dobroczynny wpływ na nasz organizm. Wiele badań naukowych potwierdza, iż kwasy omega 3 wykazują działanie przeciwnowotworowe, głównie w przypadku raka piersi, prostaty czy okrężnicy. Kwasy omega 3 zatrzymują procesy starzenia się komórek, co wpływa na zachowanie młodości. Prozdrowotne działanie, jakie wykazują kwasy omega 3, polega również na obniżaniu trójglicerydów we krwi, co ma wpływ na regulację poziomu cholesterolu. Regulując gospodarkę lipidową, kwasy omega 3 mają dobroczynny wpływ na pracę układu sercowo-naczyniowego. Kwasy omega 3 wpływają również na rozwój układu nerwowego oraz zmysłu wzroku. Wszystkie pozytywne cechy, jakie wymieniono powyżej, powinny przekonać nas, abyśmy wprowadzili do jadłospisu produkty bogate w kwasy omega 3. Najbogatszym źródłem tych nienasyconych kwasów tłuszczowych są przede wszystkim ryby morskie, skorupiaki, orzechy włoskie, a także oleje roślinne.

Zobacz także nasze pozostałe wpisy o gotowaniu online:

About the author / 

admin

Ankieta:

Czy w Łodzi łatwo znaleźć specjaliste który przedstawi nam ciekawą dietę odchudzającą?

View Results

Loading ... Loading ...

Kategorie

Polecamy także:

  • restauracja gościniec kraków

    Składniki: 1. 1,5 kg polędwicy wołowej 2. 30 dag pasztetu z wątróbek drobiowych (pasztet musi być miękki) 3. 40 dag pieczarek lub świeżych grzybów leśnych 4. Pół kilograma francuskiego ciasta 5. 1 cebula 6. 1 jajko 7. 2 ? 3 łyżki posiekanej zielonej pietruszki 8. Oliwa 9. Sklarowane masło 10. Sól, świeżo zmielony czarny pieprz…

  • Białko na mase mięśniową

    Powiększanie masy mięśniowej jest najważniejszym celem dla każdego człowieka, który zaczyna uprawiać trening siłowy. Wszyscy sportowcy w swoje życie wprowadzają zatem odpowiednią dietę. Zadajmy więc sobie pytanie „Co jeść, by wspomóc rozrost mięśni?”. Z pewnością podstawowym elementem w naszym żywieniu powinno być białko. Należy go spożywać około od 2 do 2,5 grama na kilogram masy…

Komentarze:

Archiwa